Totalt antall sidevisninger

søndag 15. mars 2015

Sketchy Colors #244


God morgen og velkommen til Sketchy Colors sin utfordring nr 244!
Denne gangen skal vi leke oss med fargene:
Fersken, beige og brun.



Lykke til!

Her kommer mitt bidrag:



Jeg laget en popup-boks til ei venninne som har hatt bursdag


Dette er min første popup-boks, men det blir nok ikke den siste. Det var gøy å lage den.


Boksen er ganske enkel i designet, og den har nok endel skeivheter, men den er laget med hjertet :-)










Jeg håper du blir med på utfordringen til Sketchy Colors! Husk at du har helt frem til lørdag 28.mars kl 21, til å levere bidrag - og du kan levere så mange bidrag du vil :-)


Takk for at du tittet innom :-)

God klem fra Mette

1 kommentar:

❤ Kaia sa...

Ååå, sånn har jeg og lyst å lage....
Var det vanskelig ????
Synes denne var lekker jeg Mette....

Klem fra Kaia