Totalt antall sidevisninger

søndag 21. september 2014

Sketchy Colors #226

God morgen, kjære venner! Ny strålende søndag og en ny utfordring fra oss hos Sketchy Colors.
Denne gangen er det en fargeutfordring og de flotte fargene vi skal leke oss med er 
Rosa - Gul - Brun




Denne måneden er vi så heldig å bli sponset av Papirplaneten

Papirplaneten startet høsten 2007 av Karia Kongelf. Butiken holder til i 2 nyinnkjøpte brakker i hagen til Kari i Sogndal. Her er det ingen faste åpningstider - man sender en SMS og avtaler tid.
Kari driver i tillegg en klesbutikk i Sogndal, så Papirplaneten er "hobby"-jobben hennes.
Papirplaneten har stort utvalg av stempel. Butikken fører det meste fra de norske leverandørene, og impoterer i tillegg fra Sverige, USA, England, Frankrike og Australia. De har også satser på dies. I butikken finner du mye papir fra Maja, Pion, Reprint, Kort og Godt ti 10,- pr akr - samt fast pris på 4,- for kartong. Dette er ikke tilgjengelig i nettbutikken.

Ellers finner du 7500 artikler i nettbutikken.

Papirplaneten har fri frakt - ingen minstekjøp



****

Og her kommer mitt bidrag:




Jeg har laget et babykort :-)










***


Denne helgen er jeg så heldig at jeg får være på Stempelscrapmessen på Skedsmo. Der har det så langt vært utrolig mye latter og gøy. Jeg var på ett kurs i går og skal på ett kurs til i dag, begge med Melissa Frances. Kjempegøy! I går laget jeg et minialbum og i dag skal jeg på Mixed Media kurs. Regner med at det blir inspirerende og gøy.

Det kommer innlegg med bilder fra resultatene senere.


Ha en strålende dag :-) Jeg skal gjøre meg klar for en kreativ dag!


Klem fra Mette




1 kommentar:

Nancy sa...

Herlig baby kort, Mette. Søte bilder!
Ha en kreativ og fin søndag.
Klem fra Nancy:O)