Totalt antall sidevisninger

søndag 25. mai 2014

Sketchy Colors #212

God morgen! Søndag og ny utfordring fra oss i Sketchy Colors. Sponsor denne måneden er Penny Black :-)
Noen av dere vet jo at jeg, sammen med to venninner, har en utfordring om å lage 2 julekort i måneden hver måned i år, på denne måten skal vi være ute i god tid med julekort når desember kommer. Så denne uken har jeg laget et julekort til utfordringen. Jeg må jo si at det er vanskelig å komme i julemodus når det er bortimot 20 varmegrader ute og solen skinner... Men, man klarer det man kan :-)

Denne uken er det en skisse som er utfordringen - og den er laget av Marianne Skjelstad


Og her er min versjon:








Det er godt at det er sommeren som kommer nå og ikke julen, kjenner jeg :-)

Ha en strålende dag!


Klem fra Mette



Ingen kommentarer: