Totalt antall sidevisninger

søndag 6. april 2014

Sketchy Colors #205


Og jeg som trodde sommeren var her snart :-) Men sånn er jo mars og april, de månedene kan fort lure oss til å kaste jakken og finne frem shortsen.. Men i går kom det bittelitt snø igjen, men den la seg ikke, den ble fort til regn også. Men likevel er det litt surt og kaldt nå syns jeg. Men samme det, det er jo SØNDAG og ny utfordring fra oss i Sketchy Colors :-) 

Denne gangen er det fargeutfordring, og fargene som vi skal leke oss med er 

Lime og Gult














Jeg har laget et kort i friske farger, syns jeg selv iallfall :-)

Da håper jeg at vi får se mange bidrag i bloggen til Sketchy Colors denne uken :-)

Kos dere!


Klem fra Mette

2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Herlig kort Mette i deilige vårfarger...
man blir i godt humør av slikt....
I dag Pissregner det her hos oss, ikke moro.......etter sol og deilig varmt vær i over ei uke..

Klem fra Kaia

Susanne Halseth sa...

Så friske farger og flott oppsett på kortet. :)