Totalt antall sidevisninger

søndag 30. mars 2014

Sketchy Colors #204


Nok en søndag og en ny utfordring fra oss i Sketchy Colors.
Jeg kjenner at jeg blir lettere til sinns nå som solen skinner og snøen har smeltet bort - jeg er riktignok glad i snø, men når den ikke kan komme og legge seg skikkelig, men bare bli sånn tullesnø som vi har hatt i år, ja da kan det bare være. Men nå ønsker jeg virkelig våren hjertelig velkommen!

Tilbake til utfordringen, denne gangen er det en skisse, og den er laget av Wenche Wold



***


Jeg fikk en liten oppgave av min kjære, om å lage et kort til hans sjef som fylte 50 år. I dette kortet skulle navnene på alle de som var med på gaven stå. Og de hadde allerede begynt å skrive seg på et a4 ark på jobben. Altså måtte jeg tenke stort. Som tenkt så gjort. Jeg tenkte så det knaket, men landet på å lage ett tosidig lommekort i størrelsen 12x12 tommer. Altså et gigantisk kort.
I dag skal dere få se den ene siden, så kommer den andre litt senere. Men siden dette bare er en side, så er det ikke så mange bilder å se da.




Motivet er tegnet av en kollega av mannen min, og det passer perfekt til jubilanten.

***


Dagen i dag skal gå med til bunadsprøving i Sandefjord for konfirmanten, og jeg skal se over alle invitasjonene for å se om de er klar til avsendelse i morgen. Skal bli godt når det også er gjort.

***

Kos dere masse i dag - uansett hvor i verden du befinner seg - jeg skal iallfall det!


***


Store klemmer fra Mette




1 kommentar:

❤ Kaia sa...

Kjempekult kort Mette.....
Og jammen var det størrelse på det ja......
Ha ei ny fin uke..

Snakkes

Klem fra Kaia