Totalt antall sidevisninger

søndag 16. mars 2014

Sketchy Colors #202

Ny søndag og ny utfordring! Og denne gangen er det en skisse, som er laget av Marianne Skjelstad

Og vi i Sketchy Colors teamet har som vanlig lekt oss med denne skissen, besøk gjerne bloggen vår for å se alle sine bidrag :-) Bloggen finner du her

Jeg har laget en LO denne gangen, jeg må lage LO'er gjennom hele året i år, fordi jeg ikke fikk laget ferdig kalenderen til svigers til jul... Så det får jeg "svi" for nå - så her kommer april :-) Jeg har "sladdet" bildene på LO'en siden jeg ikke har bedt om tillatelse til å publisere bildene av foreldrene til barna. 


Jeg har laget en meget enkel LO denne gangen, og jeg lar papiret fra "Cars" være det meste av pynten. Jeg har bare festet 2 biler i tillegg og 3 blomster... I tillegg har jeg en hjørnemetallpynt :-)


***


***



***


Takk for at du tittet innom - legg gjerne igjen en liten hilsen, så stikker jeg innom bloggen din også!

Klem fra Mette





2 kommentarer:

Kari sa...

Så stilig LO!Så herlig med bil-charms!
Ønsker deg en flott uke!

Klemmer,Kari :)

❤ Kaia sa...

Sprek Lo Mertte.
Glade farger og flotte charms

KMlem fra Kaia