Totalt antall sidevisninger

søndag 16. februar 2014

Sketchy Colors #198

Nok en søndag og ny utfordring fra oss i Sketchy Colors! Denne gangen er det en skisse og den ser slik ut:

A new Sunday and a new challenge from us at Sketchy Colors. This time it is a sketch, and it looks like this:


Laget at Wenche Wold
Made by Wenche Wold

Denne måneden er vi så heldig å bli sponset av Lacy Sunshine, og jeg har til denne utfordringen laget et kort med et digistamp fra de. Jeg liker godt sopper, og jeg syns dette huset er veldig fint. Jeg har farget motivet med Promarkere.

This months sponsor is Lacy Sunshine, and I have made a card using one of their fab digistamps, I love mushrooms and I loved this house. I have used Promarkers to color the image.




***


***


***



Tusen takk for at du tittet innom bloggen min!

Thank you for stopping by my blog!

Klem fra Mette

Hugs, Mette





1 kommentar:

Line sa...

Ååå dette herlige kortet som Nora fikk idag. <3 Tusen takk og tusen takk for at dere ville være med å feire. :-)

Klem