Totalt antall sidevisninger

søndag 15. september 2013

Sketchy Colors #178

God morgen, kjære venner! En ny frisk og ubrukt søndag ligger foran oss, og jeg regner med å se litt kreativitet her i huset i dag, iallfall.
Og selvsagt, som vanlig har vi en ny utfordring hos Sketchy Colors, og jeg håper at dere vil være med på den :-)
Denne uken er det en skisse, laget av Wenche Wold

***

Jeg valgte å løse utfordringen på denne måten;


Dette kortet er laget til en flott gutt som nylig fylte 18 år.

Papirene kommer fra Heartfelt Creations De har utrolig mange flotte papirer og jeg liker de veldig godt. Faktisk så godt at jeg er litt "redd" for å bruke de ;-) Men til dette kortet passet papirene så godt at det var ingen tvil :-)

Motivet har jeg fargelagt i gråtoner og motivet fant jeg her, der finner man lett mange flotte motiver for fargelegging. 

Inni kortet hadde jeg selvsagt en litt personlig hilsen, i tillegg til ett fint "dikt" som fulgte med papirene fra Heartfelt Creations.




Og så baksiden.

Ei god venninne har lært meg at alle sider i kortet skal pyntes, og jeg er jo helt enig i det - kortene blir så mye mer personlig jo mer man pynter. Og det er jo gøy, jeg mener, det er jo dette jeg liker å drive med, så hvorfor nøye seg med å bare dekorere fronten på ett kort? Nei, full pakke, takk!!

Ønsker dere en kreativ søndag og uke! Bli med på utfordringen til Sketchy Colors da :-) Flotte gevinster og ALLE har lik sjanse til å vinne! Denne uken er premien levert av Marianne Design

****


Klem fra Mette




4 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Enig med deg Mette, flotte papirer......
Kjempeflott kort også, stilig med motiv i bare gråtoner........
Ha en flott kreativ søndag....

Klem fra Kaia

Mette sa...

Tusen takk for fine ord, Kaia! Det varmer :-)

sara s sa...

Hej!
Tack för att jag fick besöka bloggen, hittade massa fina saker här. Fint att se när inte bara framsidan är dekorerad utan även in- och baksida!
Kul med så många skisser!
Ha en fin dag!

Mette sa...

Tusen takk, Sara! Hyggelig at du besøkte bloggen min :-)