Totalt antall sidevisninger

søndag 25. august 2013

Sketchy Colors #175

En flunkende ny søndag ligger her klar til å brukes! Kanskje det frister å være litt kreativ i dag? Jeg vet iallfall at det skal jeg :-) 
Denne ukens utfordring fra Sketchy Colors er farger, og denne gangen skal vi leke oss med fargene
Grå, gul og hvit.
I utgangspunket syns jeg det er litt vanskelige farger å finne mønsterark til, men da jeg var en liten svipptur innom HobbyKunst i Vestby for en stund siden, fant jeg dette fine mønsterarket. Det er produsert av Little Yellow Bicycle og arket heter Always. Det er det jeg har brukt som hovedark på denne LO'en. Det er lenge siden jeg har laget en LO nå og jeg har vel faktisk aldri laget en LO med meg og min mann på. Så dette ble litt spennende egentlig.
Her er bidraget mitt:

Jeg kjenner at det er litt utenfor min komfortsone å scrappe med bilder av meg selv, men noen ganger må man jo bare gjøre det!


Litt blomsterpynt må til.. Også her har jeg gjort mer enn jeg pleier - for jeg pleier å holde meg til minimalt med blomster - syns jeg tok godt i på denne LO'en :-)



Litt detaljer fra det vakre papiret


Og blomster...med swirler :-)




Ha en strålende, kreativ søndag og uke!
***

Takk for at du tittet innom - legg igjen ett lite spor fra deg - så kan jeg besøke din blogg også!

Klem fra Mette

3 kommentarer:

Listaa sa...

Så fin Lo av deg og din kjære. Moro å se deg bruke mye blomster da. Fortsett slik:-) Klem

❤ Kaia sa...

Denne Lo'en var såååå fin Mette.
Med masse nydelige detaljer...
Håper formen er på opp.....

Klem fra Kaia

Mette sa...

Tusen takk for fine ord, begge to :-)

Ja, skal prøve litt mer blomster etterhvert, og ja, formen er absolutt på vei oppover!!! Yuhuuu!!!!

Klem til dere begge!