Totalt antall sidevisninger

søndag 19. mai 2013

Sketchy Colors #164

God Pinse!

 Her kommer ukens bidrag til Sketchy Colors skisse.

Here is my contribution this weeks sketch challenge at Sketchy Colors.


Denne skissen har Marianne laget 

This sketch is made by Marianne

Dette stempelet av min yndlingsbil, kjøpte jeg på en messe en gang, dessverre vet jeg ikke hvem som har produsert det, men det er første gang jeg bruker det på et kort. Jeg har fargelagt det flere ganger, men aldri laget kort med den.
This stamp is of my favourite car, I bought it a long time ago, and I have no idea of who the producer is, it is the first time I have used it on a card!


Det er ikke ofte jeg lager "guttekort" for jeg syns de er litt vanskelig å lage, men denne gangen utfordret jeg meg selv litt :-) Ikke det at det var så vanskelig når fargene på papiret jeg fant også harmonerte godt med fargene på bilen.

I do not make card for men very often, because I think it is hard to make "men-cards", but this time I've challenged myself. It was not too hard when I found the paper with these colors that matched the coloring at the stamp.


***


Et lite panel til å skrive en hilsen til mottaker :-)

A small panel to write a little message to the reciever :-)


***


Tusen takk for besøket i bloggen min! Legg igjen spor etter deg, så besøker jeg din blogg også!

Thank you for visiting my blog - please leave a little message for me, and I will visit your blog as well :-)

Klem fra Mette :-)

Hugs, Mette :-)

***

Ingen kommentarer: