Totalt antall sidevisninger

søndag 7. april 2013

Sketchy Colors #158

Denne uken er det en skisse laget av Marianne som er utfordringen. Spennende med skisser - og siden jeg har laget flere LO i mitt liv enn kort, så måtte det bli en LO denne gangen. Jeg syns liksom det er litt vanskelig å få plass til "alt" fra en skisse på et kort. Men jeg har jo skjønt at det bare har med trening å gjøre. Jeg er vant til å "operere" i stort format, som 12"x12" og klarer ikke alltid å forminske det ned til kort-størrelse. Men her kommer iallfall mitt bidrag til ukens utfordring hos Sketchy Colors!


This week the challenge is a sketch made ​​by Marianne. It is pretty exciting with sketches - and since I've made several LO in my life than cards,I just had to make an LO this time. I feel like that's a little hard to fit "everything" from a sketch on a card. But I've realized that it just has to do with training. I'm used to "operate" in large format, 12 "x12" and I do not often find it easy to shrink it down to card size. But here is my contribution to the weekly challenge at Sketchy Colors!




Ha en strålende uke!!

Have a wonderfull week!!


Klem fra Mette

Ingen kommentarer: