Totalt antall sidevisninger

onsdag 27. februar 2013

Treff-tid!

Da var en treff-helg over! Og hvilken helg det har vært! Vi startet allerede på torsdag og har prøvd å være kreative hele helgen! Jammen har jeg klart å lage litt også! Jeg har vel laget mer denne helgen her enn jeg noensinne tidligere har gjort på treff, tror jeg :-) I tillegg har jeg blitt kjent med mange nye flotte kreative damer! Og jeg slutter aldri å forundre meg over hvor utrolig kreative folk er! Jeg blir så glad når jeg ser alt som blir laget.

Another scrapbooking-event-weekend is over!! And what a weekend it has been! We started on Thursday and tried to be creative all weekend!  I've made more this weekend then ever before on a scrapbooking-event! :-) And the most important; I have met a lot of wonderful creative ladies! And it never stop to amaze me at how incredibly creative people are! I get so happy when I see all that is created!

Her er litt av det som jeg har laget i helgen;

Here are some of the things I've made this weekend; 

Først et konfirmasjonskort til en gutt;

A confirmation-card for a boy:





 Så prøvde jeg meg på en eske som det stor mal på i Ett Trykk :-) Er ikke helt fornøyd med den lilla borden rundt "vinduet", men men, det funker :-)
Then I made a box from a pattern in the magazine Ett Trykk. I am not so happy with the purple  border, but well, its ok...
 Jeg har tilogmed vært litt tidlig ute og laget en liten julegave! Det er rett og slett te-lys med washi tape! Dette lærte jeg av hun som satt ved siden av meg på treffet i helgen :-)
And I have even made the first Christmas-gift! It is actually small candle-lights with washi-tape. It was really easy to make!! And I got the good idea from my friend that was sitting next to me at the event :-)


 Og så har jeg dekorert en papirpose. Her har jeg brukt embossingplate til å lage motivet, og så har jeg tatt over med distress ink- Enkel og grei pose.
I have decorated a paper-bag.



 Jeg prøvde meg på å lage et fuglehus etter mal som stod i Ett Trykk. Det var moro og ikke så veldig vanskelig heller... Jeg koste meg når jeg laget det. Det er bare halve taket som er limt fast, den ene siden sitter fast i huset med en magnet.
And I've tried to make a bird-house after a pattern in the magazine Ett Trykk. This was fun and not so very hard. I've had a lot of fun, making it. it is only half of the roof that is glued, the other side is fasten by a magnet.



4 kommentarer:

berta sa...

Hei igjen!
Ser jo nå at jeg nok ikke så meg rundt så mye som jeg ville....utrolig effektiv du var denne helgen. Moro å se hva du fikk laget !
klemmer Gro

Line sa...

Åååå, se så mye lekkert da. Jammen har du vært kreativ. ;) Og jeg gleder meg massevis til å se deg om 2,5 uke. Vi får vel være litt kreative da også. ;) Ønsker deg en nydelig og kreativ dag.

Klem

❤ Kaia sa...

WOW ska sei du har vært effektiv Mette... og så mye fint du har laget..Det var mer enn jeg klarte når vi var på Mjøstreffet...
Moro er det lell...


Klem fra kaia

Mette sa...

Ja, Kaia, jeg var mye mer effektiv på dette treffet enn på Mjøstreffet - skjønner ikke hvorfor! Det verste er at jeg har laget ennå mer enn dette -men det kommer jeg til å vise frem sånn litt etter litt...