Totalt antall sidevisninger

søndag 24. februar 2013

Sketchy Colors #152

God morgen!

Neste utfordring fra Sketchy Colors er denne skissen laget av Marianne. Jeg syns alltid det er kjekt med skisser. 

Next challenge from Sketchy Colors is this sketch made by Marianne. I have always enjoyed woking out of a sketch.


Jeg har laget en LO av nok et gammelt bilde, og jeg syns fremdeles at det er moro! Det er gøy å omsider få brukt disse bildene - de ligger jo bare i en eske, så det er godt å få gjort noe med det - men det er klart, hvis jeg bare skal ha ett bilde pr LO, så kommer jeg til å bruke resten av livet til å lage LO'er av de bildene jeg har liggende, så jeg må nok finne på en litt mer effektiv måte å gjøre dette på :-) Uansett - jeg liker å lage disse LO'ene og det får meg til å ønske litt at barna var små igjen :-)


I have made a layout of another old picture, and I still find that it's fun! It's fun to finally use these pictures - they are just lying in the box, so it's good to do something about it - but of course, if Ionly use one picture per LO, I will have work for the rest of my life so I have to find a more efficient way to do this :-)
 Anyway - I like to make these LO'ene and it makes me wish that my kids were small again :-)


Jeg liker papirene jeg har brukt på denne LO'en, men dessverre husker jeg ikke hvor de kommer fra - var litt kjapp til å kaste avskjæret :-( 

I really enjoyed the paper I used on this LO, but sadly I threw away everything without noticing the brand... 

Ønsker dere alle en flott søndag og en god og kreativ uke!!!
I wish you all a wonderful Sunday and a good and creative week!!

Klem klem :-)

Ingen kommentarer: