Totalt antall sidevisninger

søndag 27. januar 2013

Sketchy Colors #148

Denne gangen er utfordringen en skisse i Sketchy Colors, og jeg har prøvd så godt jeg kan å lage en LO etter denne... Det gikk sånn ca bra, tror jeg og jeg kjenner at jeg koser meg veldig når jeg lager LO'er med gamle bilder av barna mine - jammen savner jeg den tiden da de var søte og små og yndige... Nå er de jo bare søte... ;-)
This time the challenge is a sketch from Sketchy Colors, and I have tried as best I can to create a layout...It went ok, I think, and I know that I'm enjoying myself a lot, when I can make layouts with old photos of my children - sure is I miss the days when they were cute and small... Now they are only cute ... ;-)
Det blir ikke så mange detaljer på en slik LO, men jeg syns den er "ren og grei" egentlig...

There are not many details in such a LO, but I think it is "plain and simple" really ...

1 kommentar:

Bridie sa...

That's such a sweet photo and your layout is lovely.

Thanks for stopping by

Hugs