Totalt antall sidevisninger

søndag 6. januar 2013

Nytt år og nye muligheter..

Dette er nok en setning som blir mye brukt i disse dager, og for min del stemmer den ganske så bra! Jeg er så heldig at jeg har blitt spurt om å bli en del av det flotte teamet til Sketchy Colors og jeg har sagt ja til det! Jeg er ydmyk, stolt og veldig glad for denne muligheten - og jeg gleder meg veldig til dette!

Så da har jeg jo kommet igang med å være kreativ igjen da og det var både påtide og absolutt kjempegøy! Jeg liker jo litt utfordringer :-) Gleder meg allerede til neste uke!!!

Her er bilder av det jeg har laget denne gangen, det er et sjokoladekort med plass til 2x200 grams sjokolader.... Jeg syns det er en flott måte å gi en liten oppmerksomhet til noen...


This is probably a phrase that is widely used these days, and for my part it is a  pretty good phrase! I am so lucky that I have been asked to be a part of the great team at Sketchy Colors and I have said yes to that! I am humbled, proud and very happy for this opportunity - and I'm really looking forward to this!

So then I had to start being creative again, and it was about time!  I do like challenges :-) 

Here are pictures of what I made ​​this time, it's a chocolate card with space for 2x200 gram chocolate-plates.... I think it's a great way to give a little attention to someone <3 font="font">





Stempelet er fra Bildmålarne og jeg har fargelagt med ProMarkere.
The stamp is from Bildmålarne and I have used ProMarkers for the coloring

5 kommentarer:

Maya sa...

Velkommen skal du være til oss, Mette!
Så koselig å ha deg med på laget ♥
Og hurra for en flott start!
Sjokolade kortet/esken din er jo råflott!
Kanskje ikke den enkleste fargekomboen, men herregud så moro å bryne seg litt ;)
Ha en strålende flott søndag,
klem fra Maya

❤ Kaia sa...

Dette var lekkert Mette...
Vanslkelig kombo denne gang, tror alle har slitt med den.
Jeg elsker normalt fargekombo'ene, men denne.....
Blir kjempegøy å "jobbe" med deg, gleder meg til fortsettelsen..

Klem fra Kaia

Wenche sa...

En nydelig pyntet sjokoladeboks og et feiende flott motiv, Mette!!
Må vel ha meg et par av disse damene jeg også.
Gleder meg masse til å være kreativ + litt til sammen med deg og resten av gjengen fremover! Dette blir moro!!
Klem fra Wenche ♥

Bridie sa...

Great idea, it makes a lovely special little gift.

Thanks for stopping by

Line sa...

Så nydelig sjokolade eske du har laget snuppa. Og gratulerer som DT hos Sketchy Colors. :-) Gleder meg til å hente masse inspirasjon fra deg. <3 Er kjempe glad i deg og gleder meg masse til å se deg om ikke så lenge. Klem :-)