Totalt antall sidevisninger

lørdag 17. mars 2012

Litt kreativitet på Ski-treffet!

Endelig er helgen som jeg har gledet meg så lenge til, her! Jeg er på treff i Ski sammen med 100 andre papirglade jenter! Vi startet i går kl 17.30 og har holdt det gående siden...nesten uten søvn! Det kurses, skravles og selvsagt ler vi masse!
Jeg var på kurs i går, med Maya, og fikk opplæring i å fargelegge med Prismacolor fargeblyanter, ikke spesielt enkelt, men veldig moro og veldig tidkrevende! Jeg gleder meg til jeg får mine farger og skal utforske litt mer! Jeg har bestilt fra USA og er veldig spent på når de kommer! På kurset farget vi på noe som heter craft kartong og effekten er ganske så stilig!

Idag har jeg vært på to kurs, med kursholder Loreta Haring, kjempekoselig og råflink dame! Det første kurset het; Lag LO med die vits. Her laget jeg en LO som jeg ble veldig fornøyd med, men som jeg ikke vil legge ut bilde av enda, fordi den skal gies bort i bursdagsgave i neste uke. Det neste kurset jeg gikk på het Telyskort og her laget vi noen flotte kreasjoner med telys og fin pynt.

Jeg har virkelig kost meg masse i helgen og er glad for at det fremdeles er noen timer igjen til klokken blir 15.00 søndag ettermiddag :-)

Tilslutt må jeg bare legge ut en stk fargelagt boble.. Jeg gleder meg til å få orden på den skikkelige bilen min, og dette motivet skal jeg bruke på noe som skal være i bilen min...

Ønsker deg en fortsatt flott lørdagskveld!

Klem

Ingen kommentarer: