Totalt antall sidevisninger

tirsdag 3. januar 2012

Ikke noe kreativt i dag... :-(

I dag har jeg gjort lite og ingenting. Jeg hadde store planer for dagen idag. Jeg tenkte jeg skulle lage noen sjokolade esker og jeg skulle fargelegge litt til. Men så tok sløvheten over og jeg har ikke gjort noe annet enn å bare være til stede i huset. Jeg har riktignok vært en kjapp tur i Horten og så kom møkkaværet...
Jeg håper imidlertid at jeg kan være kreativ i morgen. For jeg kjenner at det gjør meg veldig godt! Og jeg trenger å øve meg mer med tusjene mine!
Jeg legger inn et bilde her av det jeg fikk fra en hemmelig nissevenn.. Jeg vet ikke hvem jeg fikk det fra, men jeg ble veldig glad!!

2 kommentarer:

Maya sa...

Så heldig du er snuppa :)
Og det kan du kose deg med imorgen vettu, når du skal være kreativ ;)
Noen dager er det deilig å gjøre ingenting også!
Klemmer fra Maya

Helle sa...

Hei Mette :)
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!
Tror alle har kreative bølgedaler,jeg har faktisk lært meg til å nyte det også.
Det gjør godt å gjøre ingenting også!
Heldig du som har en hemmelig nissevenn ♫
Klem herfra!
Vi tastes
-Helle-