Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. februar 2011

Da er jeg endelig i gang igjen!!!


Jepp, idag har jeg endelig vært på trening på Trimhuset i Horten... Å hjelpe meg som jeg kjenner det i kroppen! Dette hadde jeg godt av! Jeg bestemte meg for å prøve MRL idag (Mage-rompe-lår) og det var gøy! Jeg gleder meg til neste gang allerede, men jeg skalv i hele kroppen i over en time etter jeg var ferdig. Men det må jo bety at det har noe for seg? Jeg tror det... Blir spennende å se om jeg klarer å komme meg ut av sengen i morgen. Og det må jeg jo nesten - for da skal jeg på Brannvernkurs på jobben..

Men det var utrolig deilig å trene igjen - og jeg syns egentlig jeg var litt tøff som dro alene - uten at noen dro meg med :-) Jeg liker jo godt å ha selskap på sånne ting, men jeg dro - kunne ikke utsette dette mer.

etterpå møtte jeg Lene på Kafferiet, koselig med en liten sånn lunsj-date! Lene skulle på jobb, så jeg ruslet en tur ned på Sjøsiden, der jeg kjøpte meg nytt undertøy på Kappahl. Kjøpte litt smågreier til jentene også...
Det er mye som skal fikses til bursdagen min og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få til alt mulig.. Skulle vært en tur i Sverige for å handle inn litt, men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til - men jeg finner vel ut av det. Det er mulig at jeg kjører en tur på fredag, men vi får se... Vet egentlig ikke om det er så mye å spare på det heller - bruker jo endel ekstra penger på en sånn tur. Det er liksom alltid noe med hjem som man egentlig ikke trenger - så kanskje jeg sparer penger på heller å handle på polet her hjemme? Jeg vet ikke... Må tenke litt til på det. Jeg får sette opp en liste over hva jeg må kjøpe og hvor jeg evt kan kjøpe det. Noe har jeg allerede kjøpt inn, og maten skal jeg kjøpe inn rett før. Kan jo ikke servere gammel mat ;-)
Ha en strålende ettermiddag!
Klem

1 kommentar:

Janicke sa...

Jeg har ikke kommet meg igang igjen på treningssenteret ennå. Det er jo milelange køer for å få fatt i en plass på spinning :( Må vente til alle januartrimmerne dabber av...hehe.

Ha en strålende uke :)