Totalt antall sidevisninger

mandag 31. januar 2011

Mandag og ny uke!


Denne helgen har vært helt topp! Jeg har vært på Jessheim hos bestisen min og har kost meg masse! Fredag spiste vi god mat og hørte på musikk, lørdag var det mye sløving før en liten tur på butikken for å kjøpe middag, og så litt blandevann...Koste oss med godt selskap og litt god drikke.

Søndag var vi litt redusert, så det tok lang tid å stå opp, men når det var gjort var det å gå en liten tur ut. Underveis på turen fikk jeg en tlf fra ei venninne som hadde triste nyheter ang en felles kompis. Jeg ble veldig lei meg. Men som en sa til meg; Livet byr på sorger og gleder og det er jo veldig sant.

Jeg angret på at jeg tok bilen til Jessheim, kunne godt tenkt meg å sette meg på toget og slappe av i 1,5 time, men samtidig så var det deilig å bare si at NÅ drar jeg, ikke tenke på å rekke tog eller noe sånt.

Jeg kom hjem 16.40 til ferdig middag - det var deilig. Og dessert. Det eneste er at siden jeg er allergisk for epler som ikke er behandlet. Dvs jeg tåler eplejuice, saft, syltetøy, eplekake osv.. Men ikke "råe" epler. Men desserten var god uten epler også.

Idag har vært en skikkelig sløve dag. Cathrine er hjemme fra skolen fordi hun er utrolig forkjølet. Så vi har sittet i hver vår sofa og bare sløvet. Ganske deilig. Men hjelpe meg så trøtt man blir av det. Så jeg har bestemt meg for at jeg skal på Zumba i ettermiddag kl 18. Det blir nok bra. Skal bli godt å bevege seg litt heftig idag.
Og så er det bare 10 dager igjen til jeg blir 40..... Det skal feires den 12.2 og det håper jeg blir bra. Jeg gleder meg MASSE til mine venninner fra Bergen kommer; Therese, Jannicke og Laila! Det blir så koselig å se dem igjen!!!
Nyt uken! Snart er det helg igjen!
Klem




Ingen kommentarer: