Totalt antall sidevisninger

mandag 31. januar 2011

Gammel og glemsk...

Jaja, alderen tynger, kjenner jeg...


Ble ikke noe zumba idag, jeg skulle jo til Tønsberg for å treffe Unni....og en gledelig overraskelse var at Caroline også var der - lenge siden vi bare har skravlet. Så nå er jeg god og mett og må satse på en MRL time imorgen i stedet - men det blir sikkert bra. Trene skal jeg jo!!!!


Jeg fant denne da jeg så gjennom bildene på pc'en min idag. Dette er jo noen år siden, jeg var på KOngsvinger Sykehus hos legen, Cathrine, Emilie og mamma'n min gikk på Kongssenteret mens de ventet - og der ble de intervjuet i forbindelse med denne aksjonen som pågikk om at man skulle stoppe bilen og sove i 15 minutter hvis man ble for trøtt.. Det er kanskje ikke mulig å se bildene så godt - men det øverste bildet er jo da av jentene og mamma'n min...
Ha en strålende aften!

Ingen kommentarer: