Totalt antall sidevisninger

mandag 27. desember 2010

Jul......romjul....nyttår....

Jeg hadde glemt litt hvor gøy det er å lese i andre sine blogger, så idag har jeg gjort det - og lagt igjen noen kommentarer hos noen... Jeg liker å lese og se hva andre driver med, spesielt de kreative bloggene og jeg skulle ønske at jeg var like kreativ selv...

I had forgot how much fun it is to read other blogs, so today I have done so, and I have left comments in some blogs... I love to read and see the things other people do, especially the creative ones and I always wish that I had a little of the creativity that they have....

Idag er det besøk som står på listen over hva som skal gjøres... Vi skal på besøk til ei venninne av meg og hennes familie. Jeg gleder meg. De bor bare 8 km fra oss, men vi sees likevel ikke så ofte, rart med det - nesten at det er slik at jo nærmere man bor, jo sjeldnere sees man..

Today we are going to visit a friend of mine and her family. I am really looking forward to this. They live only 8 km from us, but even so, we do not see eachother too often, it is strange but it is often like this - the closer you live the more seldom we see eachother...

Vel, mitt nyttårsforsett er at jeg skal være flinkere til å være kreativ - jeg har mange ideer - men sliter med å sette meg ned og gjøre noe av det - og jeg skal bli en flinkere blogger...

Well, my wish for 2011 is that I will be more creative - I have a lot of ideas - but I struggle to do anything about it, and I want to be a better blogger...


Happy new year 2011!!!


Klem fra meg

1 kommentar:

quirky me sa...

I like your idea of focusing more on being creative in the new year. I think I will steal your idea and make my 2011 the year of creativity. Thanks for inspiring me Mette!